יום חמישי, 24 במאי 2018

קניית צפיות באינסטגרם – איך זה עוזר?

מה החשיבות של הצפיות באינסטגרם?

אינסטגרם היא רשת חברתית שלה מחוברים מיליארדי אנשים בעולם ומבוססת על העלאת תמונות וסרטונים קצרים. כאשר אנחנו מעלים פוסט לאינסטגרם אנחנו מעוניינים שתהיה לו חשיפה רחבה שתגיע לכמה שיותר משתמשים. חשיפה כזאת מאפשרת לנו להגדיל את הפופולריות של החשבון שלנו ולהעביר מסר לעוקבים של החשבון, שהם גם קהל היעד שלנו. החשיפה של הפוסט היא למעשה מספר הצפיות שלה הוא זוכה, ולכן ברורה החשיבות של מספר הצפיות באינסטגרם.

מדוע כדאי לקנות צפיות לאינסטגרם?

קניית צפיות באינסטגרם היא הדרך היעילה ביותר להגדיל את החשיפה והמוניטין של החשבון שלך. שיטה זאת מצריכה אפס מאמץ, כל מה שנדרש הוא להזמין אונליין חבילה של צפיות, ולראות מיידית עליה בכמות הצפיות עבור הפוסטים שלך. האינסטגרם בנוי בצורה כזאת שככל שאתה זוכה ליותר צפיות עבור הפוסטים שלך, החשבון שלך נהיה יותר פופולרי. כאשר מספר הצפיות עובר סף מסוים (שהוא גבוה מאוד), הפוסט שלך עובר לדפים הראשונים של האינסטגרם, מה שמביא לך כמות אדירה של צפיות של משתמשים מכל העולם.

טיפים לגבי קניית צפיות באינסטגרם

רכישת צפיות מאתר אמין – קניית הצפיות מתבצעת אונליין מאתרים שאמורים להתמחות בתחום. אתה רוכש חבילה של צפיות ומשלם כסף בהתאם לכמות שרכשת. יש כיום אתרים רבים שמאפשרים קניית צפיות, אך לאותם צפיות אין משמעות מכיוון שמדובר בצפיות פיקטיביות. במקרה כזה אתה למעשה זורק את הכסף לפח. חשוב לקנות את הציפיות מאתרים ידועים שיש לך ניסיון חיובי איתם, ושאתה יודע שהם מספקים שירות אמין ואיכותי.

מיקוד הצפיות לקהל היעד – אתרים איכותיים מאפשרים לך ציפיות ממוקדות בקהל היעד שלך. לדוגמה אם קהל היעד שלך הוא הציבור הישראלי, תרצה צפיות שיגיעו רק למשתמשים ישראלים, כך שלא יהיו צפיות שיתבזבזו על משתמשים ממדינות אחרות. מיקוד שכזה מאפשר לך להריץ קמפיין הרבה יותר אפקטיבי, לכן כדאי להשתמש באתרים שמאפשרים זאת.

מחיר הוגן – חשוב שהמחיר שאתה משלם ישקף את הרווח שאתה צופה לקבל מקניית הצפיות, לכן כדאי להשוות מחירים בין מספר אתרים, ולרכוש חבילה מאתר שנותן לך את השילוב המוצלח ביותר בין תועלת למחיר. יש אתרים שמעניקים לך הנחה ככל שחבילת הצפיות שרכשת גדולה יותר, כך שעדיף לך לרכוש חבילה אחת גדולה מכמה חבילות קטנות.

הפוסט קניית צפיות באינסטגרם – איך זה עוזר? פורסם לראשונה באתר הרשמי של Gmixer.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה