יום שני, 24 ביולי 2017

עוקבים באינסטגרם בכסף

אינסטגרם היא רשת חברתית פופולרית מאוד בישראל. בדומה לפייסבוק ורשתות אחרות, קיים פרמטר שיכול להצביע על פופולריות של פרופיל. למי שמכיר ומשתמש באינסטגרם וגם למי שלא, הפרמטר המשפיע ביותר הוא כמות העוקבים שיש לכם בפרופיל. לכן, היום ניתן למצוא מספר חברות אשר מציעות עוקבים באינסטגרם בכסף.

מה עוזרים לי עוקבים באינסטגרם

אם ננסה ליצור השוואה של אינסטגרם אל רשת פייסבוק, העוקבים הם בעצם החברים שלנו. אם תעלו תמונה חדשה לרשת החברתית, העוקבים שלכם יוכלו לראות את התמונה בפיד שלהם. אנשים שלא עוקבים אחריכם, יצטרכו להיכנס אל הפרופיל שלכם כדי לצפות בתמונה. במידה והפרופיל שלכם מוגדר על מצב פרטי, אז גם זה לא יספיק והם יצטרכו לבקש אישור לעקוב אחריכם.

כך למעשה נמדדת פופולריות באינסטגרם. ככל שיש לכם יותר עוקבים, כך החשיפה לתמונות שלכם היא גבוהה. בעקבות כך, מובילי דעת קהל, סלבס ואנשים מוכרים קונים עוקבים באינסטגרם בכסף. הם רוצים להגדיל את הפופולריות שלהם ואת החשיפה.

עוקבים באינסטגרם בכסף

כמה זה עולה לקנות עוקבים באינסטגרם בכסף

אם החלטתם לקדם את הפרופיל שלכם ולהוסיף לו מאות או אלפי עוקבים, תוכלו לבחור חבילה אשר מתאימה לתקציב שלכם. ניתן למצוא מגוון חברות שמציעות את השירות במחירים שונים. לדוגמא, חברת סטאר לייקס מציעה 1,000 עוקבים במחיר של 90 שח בלבד בתשלום חד פעמי. אין צורך בסיסמא או פרטים נוספים מלבד שם המשתמש שלכם.

אם יש לכם תקציב פנוי כדאי לנצל אותו בצורה נכונה. תרכשו עוקבים באינסטגרם בכסף בהדרגה כך שהפרופיל שלכם ייראה תמיד בעלייה. אל תעלו בפעם אחת 10,000 עוקבים כי זה לא יראה הגיוני ואמין בעיני אחרים.

במידה ואין לכם תקציב להשקעה בקידום, תוכלו למצוא תמיד חלופות חינמיות כדי להשיג עוקבים לאינסטגרם. חיפוש קצר בגוגל ימצא לכם שלל מדריכים וטיפים איך להשיג עוקבים באינסטגרם. הייתי ממליץ להיזהר מאתרים אשר מבקשים את השם משתמש והסיסמא שלכם באינסטגרם. קיימים מספר אתרים כאלה וכדאי להיזהר.

לסיכום, כיום קניית עוקבים באינסטגרם זו שיטה מאוד פופולרית לקידום מהיר. אין צורך להשקיע זמן בלעקוב אחרי אנשים או להוסיף תיוגים לתמונה. כל מה שצריך זה לבצע רכישה ולחכות כמה דקות עד שיעלו העוקבים.

מקורות עזר:
חברת סטאר לייקס – https://star-likes.com

הפוסט עוקבים באינסטגרם בכסף פורסם לראשונה באתר הרשמי של Gmixer.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה